PPC reklama | Sociální sítě

Pomáháme s růstem v online marketingu firmám zaměřeným na  hotelové a gastronomické provozy. Naší specializací je zprostředkování online kampaní na německém trhu. Dokážeme tak doručit aktuální změny a nabídky k potenciálním zákazníkům tou nejefektivnější a nejrychlejší cestou.

 

PPC reklama

Jeden z nejsilnějších nástrojů online marketingu je PPC reklama. Jde o nástroj neustále se rozvíjející a uplatnitelný pro jakýkoliv business.

Jaké jsou výhody PPC reklamy?

  • přesné cílení na vaše potencionální klienty (pomocí klíčových slov, regionální cílení, geografické cílení, zájmy, …)
  • sami určujete výši rozpočtu na reklamy
  • výsledky ihned po spuštění
  • strategie na míru, možné promo dočasných slev a akcí, pobytových balíčků, okamžité reakce na změny
  • zvyšuje povědomí o vašem podnikání
  • měřitelné výsledky

Newsletters

Dalším velmi důležitým nástrojem online marketingu jsou NEWSLETTERS  – „zasílání akčních nabídek“. Jde o další naší specializaci, přičemž nabízíme celkové nastavení i tvorbu grafických podkladů

Sociální sítě

Výhodami reklamy na sociálních sítích je velmi přesné cílení. Sociální sítě umožňují najít uživatele, kteří mají podobné charakteristiky jako současní zákazníci, návštěvníci. Další výhodou je nízká cena, snadné testování, vysoká flexibilita, dostupná měřitelnost.

Facebook

Facebook je nejpoužívanější sociální síť ve světě a zároveň nejvyužívanější platformou pro on-line reklamy. Umožňuje vám pomocí správce reklam konkrétní cílení. Facebook je nejoblíbenější platforma pro šíření povědomí o značce. Reklama na Facebooku je velmi podobná organickým příspěvkům, a to jí pomáhá k její ziskovosti.

Instagram

Instagram je sítí, která se specializuje především na sdílení grafického obsahu. Je druhým nejpoužívanějším kanálem pro on-line reklamy. Tyto reklamní příspěvky mnohem více dbají na vizuální stránku. Na Instagramu jsou velmi oblíbené reklamy ve stories, ale můžete je propagovat i ve feedu. Instagram je specifický hlavně v tom, že jej uživatelé používají nejvíce na mobilních zařízeních. Proto nezapomeňte reklamy optimalizovat, aby byly reprezentativní ve všech zařízeních.

YouTube

Mohla by vaše video reklama pomoci při splňování vašeho marketingového cíle? Máte například hračkářství? Umístěte tedy video o tom, jak se daná věc používá a přilákejte tímto krokem potenciální zákazníky na váš web! Také můžete umístit svoji reklamu do videí jiných uživatelů YouTube.

Analytika & Konzultace

Pro analýzu úspěšnosti reklam používáme nástroj Google Analytics, který nám umožňuje získávat statistická data o návštěvnících vašeho webu. Díky této službě je možné sledovat aktuální i historickou návštěvnost, chování uživatelů a jejich vlastnosti; konverze, prodeje a další. 

Marketingový balíček

V balíčku pro kompletní online reklamu nabízíme:

  • Tvorba a správa vyhledávacích reklam ve vyhledávačích pro české a německé prostředí
  • Správa bannerové inzerce v sítích Seznam a Google v českém a německém prostředí
  • Správa reklam na sociálních sítích Facebook, Instagram, Youtube
  • Správa videoreklam
  • Tvorba reklamních bannerů pro online prostředí v českém i německém jazyce včetně zajištění překladů
  • Reporting a hodnocení kampaní 1x měsíc
  • Implementace a správa remarketingových skriptů
  • Implementace a správa analytického nástroje Google Analytics včetně reportingu těchto nástrojů

Reference

Každý zákazník je pro nás tím nejdůležitějším, staňte se jím i Vy.

Grandhotel Nabokov

Selta Med Kurreisen

Přehrát video o Reference | Saysend marketing

Hotel Astoria

Léčebné lázně Lázně Kynžvart

Přehrát video o Reference | Saysend marketing